Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nebojša Stefanović: Za nekoliko dana obratiću se javnosti povodom brutalnih laži i optužbi u vezi sa oružjem kojim je navodno trgovao moj otac, spreman sam i na poligraf

Komentari (32) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 12 novembar 2019 23:21
nemoj se obraćati
Lagaćeš jer nemaš izbora, s obzirom da nemaš ni pameti ni morala.
Preporuke:
77
0
2 utorak, 12 novembar 2019 23:22
penzioner Cviko,
Poligraf i nije pouzdano sredstvo za utvrđivanje istine. Ima slučajeva da je poligraf zakazao. I šta će poligraf ako postoji zvanična dokumentacija na osnovu kojeg su i izrečene optužbe?
Preporuke:
73
1
3 utorak, 12 novembar 2019 23:23
budjavi
Naravno, tebi cemo da verujemo.
Za pocetak pokazi INDEX.
Preporuke:
88
0
4 utorak, 12 novembar 2019 23:26
Stefanović, Mladji
Pitaću Putina kako bi on nazvao čoveka koji prikuplja podatke o fabrici naoružanja
https://www.danas.rs/politika/stefanovic-pitacu-putina-kako-bi-on-nazvao-coveka-koji-prikuplja-podatke-o-fabrici-naoruzanja/
--------
Putine Putine, dira me Djilas Solak Obradovic i ostali fasisti?
Umobolno, ne iskljucivo infantilno.
Svakako se komunisti - kao i decenijama unazad - oslanjaju na ruske komuniste u gradjanskom ratu bilo gde, u gradjanskom rat u Srbiji.
Preporuke:
30
2
5 utorak, 12 novembar 2019 23:33
POLIFRAF NIJE DOKAZNO SREDSTVO NE SVRSENI STUDENTU
Aj se zakuni u diplomu iz Sava centra,vise cemo ti verovati!
Preporuke:
61
0
6 utorak, 12 novembar 2019 23:37
dr Neso
Pustio te AV niz vidu,ne sekiraj se uskoro ce i on za tobom.A sta je sa diplomom iz Sava centra,nabavi i meni neku.
Preporuke:
53
0
7 utorak, 12 novembar 2019 23:57
Gospodar Zarin
Poligraf ???
Šta smo mi, deca !?
Zreo si za robiju, daćemo ti krevet pored tatice...
Preporuke:
52
0
8 sreda, 13 novembar 2019 00:00
Alo, SNS,
okanite se tog poligrafa, to sredstvo ispitivanja, pravno, nema nikakav znacaj. I Radoicic je 'prosao' taj aparat, a videcemo sta ce biti finale ubistva Ivanovica.
Vaznija su dokumentaoko prodaje tog nesrecnog oruzja, nije to prodavano na rec, valjda. To pokazite SNS-lavovi, i ne maltretirajte tog Obradovica, Kafka je odavno napisao "Proces". Moze i knjiga "Priznanje" Artura Londona, vrlo je poucna, da se vise ne s4ramotite pred normalnim ljudima, jer fabrikujete providne, namestene procese postenim i casnim osobama.
Preporuke:
40
0
9 sreda, 13 novembar 2019 00:09
Dragan
Kad se čovek prehladi iz nosa mu ide slina.
Preporuke:
35
0
10 sreda, 13 novembar 2019 00:15
Samo se kurva svaki dan kune u poštenje
Opljačkali ste i isisali kapital iz Krušika prodajući oružje belosvetskim hohštaplerima uz to ste se enormno obogatili.Pored Krušika teško je pokradena i državna firma za promet naoružanja Jugoimport SDPR. U zapadnim zemljama ovo bi bio prvorazredni skandal,letele bi glave i perje na sve strane.Ti i tvoj otac stida i srama nemate a obraz nikad i niste imali.Sve ovo se ne bi moglo raditi bez znanja i aminovanja AV možda i on ima neki procenat! Jedino se još čudim da za ovaj lopovluk niste okrivili Đilasa,Jeremića i Obradovića možda i pokojnog Olivera Ivanovića.
Preporuke:
48
1
11 sreda, 13 novembar 2019 00:59
Deda Mile ima farmu
Naravno, da zaseni prostotu "moćnim" poligrafom, za kojim posežu kad god ih navataju sa prstima u pekmezu!
I još jedan detalj:
Ministar je rekao da će, kada ode u Moskvu, pitati Vladimira Putina kako bi on nazvao čoveka koji prikuplja podatke pet godina o ruskoj fabrici naoružanja i stavlja ih na hard disk.
Putin bi ga odmah zaposlio kao višeg savetnika i instruktora u GRU kad je toliko godina uspeo da ostane neotkriven, a i sada ga ne bi otkrili da se nije sam javio novinarima i digao frku!
Pominjanje majke AO kao i priča o 5 godina takođe služe za skretanje pažnje sa suštine, a to je: uloga Branka Stefanovića i firme GIM u celoj priči!
Sve u svemu totalno nezreli, nevešti i debilni pokušaj demantija sve očiglednijih dokaza!
Preporuke:
43
0
12 sreda, 13 novembar 2019 01:11
Nista ne razumem
Vecinu gradjana Srbije ne interesuje sta protuva Slinavcevic ima da kaze. Krajnje je vreme da napredjacki basibozluk i ostale jajare iz prethodnih rezima koje su preletele u tu bandu zlikovaca odgovaraju za bol i patnju koju su naneli Srbiji. Zaplena imovine, pa ostalu stetu neka odrade fizickim radom.
Preporuke:
38
0
13 sreda, 13 novembar 2019 01:13
011
Videla sam danas snimak skups. rasprave; ;prvo pokazi index je sasvim na mestu.
Nasa policija se bavi sa svacim, a zastita gradjana i sigurnosti nas obicnog sveta im je poslednja rupa na svirali; Cime god da se bavi, davno su naucili da zatiru dokaze. Onda NIJE ni cudno sto danas Stefanovic prica o tome da nema dokaza i sl. Postoji dokaz gospodo; Uhapsili ste Obradovica i 20+ dana se nije znalo sta se dogadja sa njim. To je jedan od dokaza koje NE mozete da unistite. Prekrsili ste njegova osnovna prava, onda mu je Krusik dao otkaz; Koji zakon u Srbiji stiti uzbunjivaca? Prekrsen zakon visestruko.
Ako opozicija ima dokaze protiv familije Stefanovic, sta jos treba? I dokle ova farsa od farse..A onda se kao i uvek javio Nedjo Jovanovic da prica o pretpostavki nevinosti..pa nema je zbog svega sto se dogodilo u medjuvremenu !! A onda radikali (Seselj i Mircic) vele da je Obradovic ucinio gresku sto se nije obratio policiji i tuzilastvu? Kome da prijavi? Radikali samo prave konfuziju.
Preporuke:
35
0
14 sreda, 13 novembar 2019 01:27
Oposum
Šta za nekoliko dana, ma ODMAH morate da odgovarate pred sudom za ova vaša strašna krivična dela brutalne pljačke državne imovine! Šta se čeka, za šta ti Nešo Slino trebaju tih nekoliko dana? Da izmuvate nešto, da ucenite neke ljude, da pripretite, zaplašite, potplatite, korumpirate, pa da onda glumite poštenjačine! Ne! Najpre trebate da pustite onog čoveka kog ste pritvorili da mu dopustite da govori javno na nacionalnoj televiziji, pa se lepo suočite u duelu sa njim, pa da vidimo ko laže a ko ne! Pustite Aleksandra Obradovića na slobodu, vratite ga na posao, dozvolite mu da GOVORI, to je OSNOVNO ljudsko pravo, 21. vek je, pa ćemo onda da vidimo ko je lažov! Što se tiče poligrafa to je stara priča, niko pametan vam neće verovati da ste ga prošli. Velike su tu mogućnosti za manipulaciju, počev od same osobe koja svojom sposobnošću da laže može lagano da prevari i tu mašinu, sve do toga da ste vi jedna banda kriminalaca koja je sposobna da lagano slaže javnost i po pitanju poligrafa!
Preporuke:
37
0
15 sreda, 13 novembar 2019 01:33
nadležne institucije
Gospodine ministre Stefanoviću. Manite se vi floskula za vašu naprednjačku publiku i poligrafa kojeg kontrolišete vi i Vučić. Tu treba da se formira anketni odbor, vidi kako se to radi u demokratskoj Americi koja vam je uzor, kad se vrši istraga u slučaju nekog velikog kriminala. Onda anketni odbor pozove svedoke koje on smatra da treba i prikupi odgovarajuću dokumentaciju. Onda vi javno, uz prisustvo TV odgovatrate na pitanja. Pa se pozivaju novi svedoci, ako treba, i izvode dokazi. U vašem slučaju mogli bi pristati i na poligraf, ali da vas ispituje Marinika Tepić ili Boško Obradović.
Previše ste se osilili i opustili i tvoj "vrhovni komandant" i svi vi oko njega. Neće to moći tako još dugo, a vi i još neki treba i da odgovaraju i za vaše lažne fakultetske diplome i lažne doktorate.
Preporuke:
34
0
16 sreda, 13 novembar 2019 01:53
Nele
Moj ti je savet da ne pokušavaš da se dalje kockaš i "vadi", samo ćeš se još više uplatkati. A verujem da će ti to zabraniti i tvoj guru AV da i on ne bi ispao koletaralna žrtva. Sumnjam da će te primiti Putin , a ako te i primi samo će se i on oslinaviti.
Preporuke:
30
0
17 sreda, 13 novembar 2019 02:20
Srba
Da se kladimo da Slina neće nikakav dokument da pokaže kada se bude "obratio javnosti", ako se ikada bude obratio?
Preporuke:
38
0
18 sreda, 13 novembar 2019 05:39
staniša
Čudnog li naroda napada te mu taticu a on samo prodao ono oružje što je neko Zaboravio u Jajincima a sin ga pronašao bolje mučenik da uzme neku crkavicu nego da oružje korodira o da istruli zavar je uzeti neki dinar vajdica.
Preporuke:
17
0
19 sreda, 13 novembar 2019 07:22
Heporobljeni Srbin
Kakav doktor - takav i ministar! Falš doktor - falš i ministar. Skandinavci makar ljude sa Daunovim sindromom šalju na Evroviziju, a u Srbiji postavljaju za ministre, šefove vlada, predsednike... a volove šalju u Skupštinu!
Preporuke:
24
0
20 sreda, 13 novembar 2019 08:51
Jagodinac
Gnjido,
ne obraćaj se. Nema pravdanja. Izjavićeš da nemaš ni oca ni majku.
Neopoziva ostavka.
Preporuke:
26
0
21 sreda, 13 novembar 2019 09:32
Atena
Valjda je I njemu jasno da ga je svemocni upotrebio I sad ga baca. Ili ce se boriti ili nece, verovatno ce pregovarati "ovih dana". Nemusto zamuckivanje nije vise dovoljno za opstanak. U veliku igranku se upleo I cini mi se da ce on, Sinisa I Zoka imati jos da se koprcaju. Ova poslednja kao potpisnik najlukrativnijih pljackaskih poduhvata ce tek da se cvari jer je evidentno da vrhovno bozanstvo prvo zrtvuje americke ljude. Briselska kominterna za sad pobedjuje. Hoce li biti odgovora? Kad oporavimo albansku poljoprivredu I turizam, kad im napravimo puteve I kad obezbedimo provizije od subvencija za jeftinu radnu snagu iz slobodnog protoka, a za potrebe "investitora", naravno. Prioriteti se moraju znati.
Preporuke:
24
0
22 sreda, 13 novembar 2019 09:54
Dragoslavić
I ja ću da se prijavim za poligraf od nedelje jedan dan. Samo da uklonim nezgodne svedoke i napakujem kome treba napakovati i eto mene!
Preporuke:
20
0
23 sreda, 13 novembar 2019 10:25
Miloš
Što da čekamo toliko, reci odmah ako znaš?
Preporuke:
17
0
24 sreda, 13 novembar 2019 10:27
Slino!
A, da počnemo i mi da krademo?

Kao svi vi!

Šta misliš? Možda je to rešenje?
Preporuke:
15
0
25 sreda, 13 novembar 2019 10:33
siniša
Sbvojevremeno je ministar policije, bolje reći "ministar policije" Mihajlović kad je "uništavao" ili uništavao tonu heroina poveo sa sobom nekog anonimnom novinara, došpisnika nekih fabričkih novina, nije smeo da povede nekog novinara iz Novosti ili Politike koji idu po kafanama i susreću se sa ljudima da se negde ne izlanu, nego anonimnog fabričkog novinara, a pitanje je da li je i njega poveo, uglavnom poveo ga je po ličnom izboru i od tada do današnjeg dana ponavlja, "spaljivanju heroina je prisustvovao novinari, iako je poveo samo jednog".

Naravno postupak spaljivanja je zakonom utvrđen, a on tu nema šta da radi kao ministar. To radi sudija i td.

E sad vidite kako se tumači dokazni postupak i svedočenje, i sad imamo još i poligraf.

Oni proglasiše špolčigraf kao sredstvo za dokazivanje istine.

Nije prvi i Čedo je mahao nekim poligrafom, a izgkleda da ne znaju ni šta je poligraf ni čemu služi.

Ima nalaz poligrafa, bio novinar, ima šareni papir na kome piše inženjer. I to je to.
Preporuke:
12
0
26 sreda, 13 novembar 2019 11:07
ANALITIČAR
Srbija se pod veleizdajnikom Vučićem bukvalno raspada. Natalitet užasan, kriminal užasan, šiptarima predaje Kosmet. Država na ivici fizičkih obračuna i građanskog rata. Zadužena 10 milijardi eura. Ne stoji bolje ni Republika Srpska. Katastrofa u trećem kvartalu 2019 godine na polju nataliteta. Mislio sam da će 2019 godina biti bolja nego 2018 kad ono krah. 150 beba manje rođeno ove godine. Narod u depresiji. Pad BDPa za 0.2% sa 2.8% na 2.6%. Sukobi Pozicije i Opozicije. Nacija stara, pokradena, umorna. Katastrofa. Vlada valjda najavljuje povećanje plata i penzija. Red ispred konzulata Slovenije. Smrt srpskog naroda. Vučić je najveći izdajnik u istoriji srpskog naroda. ELEMENTARNA NEPOGODA.
Preporuke:
13
0
27 sreda, 13 novembar 2019 11:23
n.n.
Ovde su omanuli i bia i vba i cia i mia.
Pet godina on skuplja,ovi ga prate ali ne uspevaju da mu uđu u trag,dok ga neki drugi žandarmi hapse zbog saobraćajnog prekršaja.
Časna reč!
Preporuke:
7
0
28 sreda, 13 novembar 2019 11:56
Idi van zemlje,
povedi i tatu i Vučija i, vaše bezbednoisti radi, ne vraćajte se!
Preporuke:
11
0
29 sreda, 13 novembar 2019 14:18
Dragan R
1.
Postoji li razuman čovek u ovoj zemlji koga zanima šta će reći Nebojša Stefanović? Radi se o čoveku kome u zvaničnoj biografiji na sajtu Vlade piše da je završio Fakultet za poslovne studije (FPS) Megatrend univerziteta u Beogradu. Kad su ga optužili da nije studirao na tom fakultetu izjavio je da je to notorna laž i bio spreman da ide na poligraf. Kada je dokazano da je njegova fakultetska diploma nostrifikovana, što znači da je završio neki strani fakultet, priznao je da nije završio FPS već neki "Megatrend Internacional" registrovan u Londonu. Na stranu što nema dokaza da je takav fakultet ikada postojao i radio. Dovoljno je to što je čovek koji obavlja najviše funkcije u državi po sopstvenom priznanju lagao o svom obrazovanju i što se toga očigledno ne stidi jer mu i dalje u biografiji piše da je završio FPS. Po istom obrascu sledi priča o njegovom ocu i trgovini oružjem.
Preporuke:
13
0
30 sreda, 13 novembar 2019 14:37
Dragan R
2.
Na prve optužbe da je njegov otac umešan u trgovinu oružjem iz "Krušika" izjavio je da su i to laži i da njegov otac sa tim nema nikakve veze. Kada je dokumentovano da je kao predstavnik privatne firme GIM bio u "Krušiku" i ugoarao poslove izvoza oružja branio se tvrdnjom da je to hajka na njega i da njegov otac nije vlasnik GIM-a (za šta ga niko nije ni optuživao)već samo radnik te firme. Nije odgovorio na pitanje zašto bi neki trgovac oružjem angažovao penzionera koji se nikada nije bavio trgovinom oružjem i koji su to kvaliteti koje ima zbog kojih ga plaća? Nije odgovorio ni na pitanje otkud njegov otac u aferi sa prodajom hotela Šumadija kad se ni tim poslovima nikada nije bavio? I još važnije, odakle novac običnom penzioneru da pregovara o kupovini hotela? Gospodine Stefanoviću nikog ozbiljnog ne interesuje šta vi imate da kažete, a poligraf vi i Vučić ponesite kući da proveravate svoju decu. To što ste vi radili i radite neće proveravati mašine, već ljudi, ali kad siđete sa vlasti
Preporuke:
10
0
31 sreda, 13 novembar 2019 15:51
Bor Boranin
NATRČALI KO VO NA SO?

U poslovima u vezi afere o prodaji naoružanja prepošteni B. Stefanović, sa svojima, je nasankan kao "guska u magli" uz pomoć najvećeg neprijatelja SNS i sve mogućeg znalca i podmetača, Đilasa. Tako su natrčali pohlepno za parama, te ne može da ih spasi ni svemogući i pošteni ΛV, koji zbog njih urušava autoritet prve ličnosti u zemlji. Očekuje se ovih dana da sve ove napade otvori sin Nebojša. Bojim se da to ne bude mač sa dve oštrice jedna tupa, a druga nije oštra?
Preporuke:
5
0
32 sreda, 13 novembar 2019 17:36
Dragoslavić
Bravo za Nebojšu iz Beograda, opravdao je nadimak!
Preporuke:
7
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner